Osbon Menang..


Alhamdulillah.. Maharajalawakmega dah pun selesai kan.. Tahniah pada kumpulan Osbon yang sememangnya layak menang di tangga no 1 dan Boboi di tangga kedua..
Tr tau Osbon memang nak sangat menang kerana Os bukannya orang senang.. Dia keje susah payah jadi taxi driver. Abon banyak juga dapat job.. Kalau tengok di awal2 persembahan diorang dalam MLM, diorang dah mention dah diorang nak sangat menang, tapi persembahan awal tu tawar dan hambar.. Namun, lama-kelamaan diorang dah jumpa chemistry antara satu sama lain kan.. Dari satu lawak ke satu lawak yang lain, memang menghiburkan..







Boboi juga begitu.. Personally, tr lebih suka dengan Boboi.. Lawak diorang jenis educated comedy.. I love them both.. Cuma di final, hanya satu lawak saja yang Ummpphh! Mungkin itu yang menyebabkan diorang dapat no 2. Tak kesahlahkan, no 2 pun banyak gak dapat duit tu, ditambah plak dengan promotion produk Boboi yang diorang dah jual semasa dalam MLM.. Entah2 melebihi RM hadiah diorang tu.. Boleh jadi Jutawan diorang ni..





Ulasan

Unknown berkata…
ala tomey tomey ... leeya suke boboi gak ...

Catatan Popular