Majlis Jamuan Rumah Biru.

Pada hari Selasa bersamaan 18/9/2012 nan lepas, satu jamuan akhir tahun Rumah Biru telah diadakan di kantin sekolah. Rasa2 Tr inilah jamuan rumah Biru terbesar pernah dibuat sepanjang 6 tahun Tr berada di SMKPP. Meriah betul.. Kalau dulu memang kita ada menjamu atlit tetapi hanya bungkusan makanan sahaja yang diberi. Alhamdulillah, kali ini guru2 rumah Biru sepakat sponsor bagi menghargai jasa2 dan keringat yang telah disumbangkan oleh atlit2 rumah Biru sehingga kita berjaya menjuarai Kejohanan Padang & Balapan SMKPP 2012. Jom kita check-check checkidouts....

Hanya yang mempunyai kad jemputan ini sahaja yang boleh hadir. Kasihan juga pada ahli2 rumah Biru yang lain tapi apa boleh buat, budgetnya tidak cukup. Ikutkan hati, Tr dan cikgu Jaemah nak invite semua ahli n penyokong rumah Biru. Biar lebih happening.
 Sekitar jam 12.00 tghari..
Atlit-atlit Rumah Biru telah mula duduk di tempat masing-masing.
Bukannya selalu dapat berkumpul macam gini.

Nak juga..
Inilah kek yang dibuat khas oleh cikgu Asyrani. 


 Sebagai pengerusi majlis, Pn Jaemah memulakan majlis dengan menjemput Izham bagi membacakan doa seterusnya menjemput Pn Chu memberi sepatah dua kata.


Tr, Pn Jaemah dan Pn Chu memotong kek. Kek ni khas utk ahli2 dan guru2 rumah Biru.

Cuba tengok.. Meriahkan? Sedap lak tu.
 
Terima kasih kepada atlit2 dan rakan2 guru Rumah Biru serta rakan2 pentadbir yang sudi hadir ke Majlis Jamuan Rumah Biru. InsyaAllah sekiranya tahun depan kita masih mengekalkan kejuaraan, kita pasti buat yang lebih grand. 
 
Tak kira siapa Ketua Guru Rumah Biru tahun depan, kita mesti bertekad utk menang. OK?

Ulasan

Catatan Popular